مقالات

وقتی که دنیای دکوری های چوبی، ساز هنرمندی مینوازد

((وقتی که دنیای دکوری های چوبی، ساز هنرمندی مینوازد))

 

بی شک همه ی ما دوست داریم همیشه دکوراسیون شیک و جدیدی داشته باشیم که این دکوراسیون بستگی به اشیا و دکوری های مورد استفاده و چیدمان آن ها دارد که همیشه باید سعی کنیم دکوری های زیبا و جدیدی انتخاب کنیم.
ولی لازم نیست که همیشه برای خرید دکوری به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه کنیم.
گاهی خودمان می توانیم با وسایل موجود و دم دستی دکوری های خاص و منحصر به فردی درست کنیم که بسیار ارزشمند است.

چوب به عنوان عنصری از طبیعت در ساخت دکوری های چوبی دست ساز بسیار کاربردی می باشد و می توان از تمام قطعات چوب مانند تنه درخت، شاخه درخت و حتی خرده چوب و ضایعات آن استفاده خلاقانه و زیبایی کرد و کاملا از نظر اقتصادی بهینه می باشد.

سبک روستیک:

سبک روستیک که نوعی سبک روستایی و طبیعی می باشد با استفاده از چوب که از دل طبیعت است می توان این سبک روستایی ساده را بازسازی کرد و با چوب نمونه های شگف انگیز و جذابی ساخت.

جلوه شگفت انگیز دکوری چوبی 

با چوب می توان انواع دکوری چوبی دست ساز و دیواری بسازیم که از زیبایی خاصی برخورد دار باشند .
همچنین به دلیل تنوع در رنگ و بافت چوب، بسیار کار های متفاوتی به وجود می آید که می توان از آنها در تمام بخش های خانه برای دکوراسیون استفاده کرد.
با استفاده از تنه درخت وبا برش هایی بر روی آن می توان میز هایی خاص و زیبایی ساخت.
 جا شمعی هایی با چوب و گلدان های چوبی برای گیاهان بسیار جذاب هستند که به عنوان دکوری می توان از آنها استفاده کرد.
همچنین استند های چوبی برای گوشه ای ازخانه بسیار مناسب می باشد.

دکوراسیون خانه با زیبایی هنر چوب

دیوار های خالی منزل را می توان با انواع دکوری چوبی دست ساز زیبا جذابیت بخشید.
باتوجه به وجود ساعت های دیواری  در خانه ها لازم است که با استفاده از ابزارچوب، ساعت های چوبی زیبایی بسازیم و یا اینکه میتوان با قطعات مختلف چوب، تابلو های متفاوت و رنگی ساخت.

 

استفاده از اینه با قاب های چوبی و یا حتی شلف های چوبی که برای قرار دادن انواع دکوری مناسب می باشد می توان برای دیوار های خالی استفاده کرد که در زیر نمونه هایی از این دکوری ها را مشاهده می کنید.

 

آشپزخانه من

ظرف های چوبی که امروزه مورد استقبال قرار گرفته است زیبایی خاص خودش را دارد.
ارائه ی ظروف آشپزخانه چوبی بسیار جدید وشیک می باشد که با استفاده از ابزار های مخصوص، آنها را می توان به فرم های متفاوتی برای مصارف مختلف ساخت و از آنها استفاده کرد.

شکلات خوری، جا میوه ای های زیبا و سینی هایی در طرح های مختلف و ست سطل آشغال و جعبه ی دستمال کاغذی که از آنها در پذیرایی می توان استفاده کرد و جا جواهری و آینه دستی که کاربردی می باشند.
گاهی ما کارهای چوبی دستی فراتر از این موارد می خواهیم که در آن طرح و نقش های زیبا همراه با رنگ های متنوع کار شده باشد که در این صورت می توانیم از اثار دست هنرمندان خلاقی که کارهای بسیار زیبا و خلاقانه می آفرینندو از ارزش بسیار زیادی نیز برخورد دار است بهره ببریم.

این دکوری ها تمام کار دست هستند که بسیار ظریف کار شده و دکوری های بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد که مورد پسند افراد سخت پسند قرار می گیرد در زیر نمونه هایی از این آثار را به شما معرفی می کنیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *